Internet försvann, lika så mitt inlägg :S

Här hemma är det full rulle. Har just skjussat iväg en drös party folk till förmannsvillan där det hålls fest ikväll.
Nu är det bara jag, Athos och Thea och kissemissarna kvar. Dock tror jag inte vi kommer se så mycket av katterna så länge Thea är kvar. Majsan ligger bakom gardinen i sovrummet (och har gjort sen 4 idag) och pumba har slagit läger på övervåningen. Athos däremot är överlycklig, han och Thea springer runt här och tävlar om vem som kan jucka längst tid på den andra ena stunden, andra stunden ligger dom utslagna som få med nosarna mot varandra och pussas. Eftersom han varit så himla nere och tillbakadragen sen han började med kortisonet så är det en fröjd för mitt hjärta att se honom så här lycklig. Bill och bull!

Nyss sprang dom så fort här att dom sprang lös internet kabeln vilket innebar att internet försvann.. och där med mitt inlägg. Men inte hänger jag läpp för det, dock kändes det liiite jobbit :P
Satte mig en stund med bloggfixandet men insåg efter 5 minuters skrollande att nää jag orkar verkligen inte tänka mer idag. Har haft en riktigt krävande jobb idag på jobbet så nu ska jag ge min hjärna lite välförtjänt helgledigt. Ska nog ta med mig hundarna in i vardagsrummet för lite mys framför tvn tills Annica kommer hit. Med lite tur så slutar hon om en timme. Skulle tippa på att vi kommer ligga alla 4 i soffan och snarka tills grabbarna ringer och vill hem.

Nog surrat om detta. Tror jag ska passa på att dyka ner i soffan och ta en power nap nu medans hundarna är trötta och lugna. För nu ligger båda under köksbordet och pussar väldigt försiktigt på varandra.

Ha en fortsatt kanonlördag!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback