KAAAOS

Dagens jobb kan vi bara summera med ett kort och gott KAOS. Men efter jobbet fick jag en mysig fikastund med Ida, Alex och deras nya lilla familjemedlem. Riktigt mysigt att få sitta och snusa bebis i 1,5 timmar, hon bara låg där snällt i min famn och myste :D

Väl hemma har jag och Athos tagit en lång skön soffkväll. Och nu såhär på senkvällen satte jag mig ner för att äntligen beställa från Bubbelroom.se där jag kikat in en massa fina saker jag skulle beställa. Men dom där fiina sakerna jag spanat in var det tydligen fler som också tittat på. Men dom hade varit smarta nog att beställa hem dom omg. Så det blev ingen beställning för min del. Kanske lika bra iochförsig för då har jag mina pengar kvar :P

Istället för att se på en film eller ett tvprogram nu innan john blund kommer som vi Alltid brukar göra vid sängdags ska jag fortsätta läsa i min bok som jag börjat på. Jag är Wanted heter den och är skriven av David Larsson. Kort och gott handlar det om en kille som är efterlyst för både det ena och andra här i Sverige, både av polis och den undre världen. Så han flydde landet, lämnade sin lille son och bor nu i en liten sketen lägenhet i Thailand och gömmer sig för resten av världen.

Puss och hej


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback