Mycket tidig onsdag, eller väldigt sen tisdag

Jag är fortfarande vaken, dock kan det bero på att jag sovit till och från under hela dagen och kvällen. Rösten håller på att ge upp helt men efter att jag tog en dubbel treo vid middagen så har huvudvärken iaf hållit sig borta. Trodde ett tag idag att ögonen skulle ploppa ut, hade så himla ont i huvudet och framförallt bakom ögonen. Men här på kvällskvisten ordnade de upp sig igen som tur var.
Athos har varit en ängel idag, han har snällt legat och sovit utanför tröskeln till mitt rum. Tror han kännt på sig att matte inte orkar tjafsa idag :P Och så fort jag hade ork att ligga i vardagsrummet hoppade han upp i soffan med mig för att mysa.

Måste också skryta lite om att jag har världens snällaste svärmor. Hon skrev till mig på facebook i morse när hon såg att jag var sjuk och erbjöd sig att gå ut i SPÖ regnet och rasta Athos efter att han ätit lunch och om jag ville ha något från affären var det bara att hojta till. Ni kan aldrig gissa hur mycke det var värt för mig, för jag hade nog aldrig pallat det själv, speciellt inte eftersom jag hade så ont i huvet. Så dagens ros går absolut till Anita!

Nu såhär på mycket sena tisdagskvällen såg jag på ett avsnitt av Super Nanny. Jag tycker det är ett otroligt givande program, och inte minst för hela känslan som familjen förändras till efter att ha bytt uppfostringsteknik. Dagens avsnitt handlade framförallt om en mamma som smiskade sina barn så fort som gjorde något fel. Men innan programmet var slut kunde man känna att föräldrarna hittat tillbaka till varandra och att hela känslan för familjen blivit varm och mysig.

Ska avsluta detta inlägg med en bön. En bön om att jag inte ska vakna upp utan röst imorgon och att jag har smak och luktsinne kvar. Har varit lite si och så med det ikväll! AMEN

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback