Neeeeeeeeej!!!

Vaknade i morse och kände mig lite konstig i halsen, och nu några timmar senare är jag sjuk. Fasen också, det var inte alls vad jag hade planerat för veckan. Blir iallafall hemma imorgon, är ledig på onsdag och håller tummar och tår att jag är redo för jobb igen på torsdag. FY sjutton för att vara sjuk!

Nu har jag druckit massa te med honung och tuggat halstabletter som en tok, ändå känns det ingen skillnad?! Har ont i halsen, än så länge kan jag svälja och äta men det känns skummt. Huvudet tycker att ljud är jobbigt och kroppen vill ligga. Så jag lyssnar på min kropps sigaler och ska bara ligga i soffan och se film heeela dagen imorgon.

Håll er undan så ni inte blir smittade :P

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback