ny energi

Weehoo, vaknade idag  och min energi har återvänt :) Har kännt mig tröttare än vanligt i flera dagar nu och änligen, äntligen så vaknade jag med energi i morse. Jobb dagen gick i ett enda svep och nu ska jag ta tag i torsdags städningen här hemma. Har redan startat en maskin tvätt och plockat lite. Nu ska här skina inför helgen.
Plus att om jag städar nu så kan jag åka över till terhi ikväll och bara göra ingenting med gott samvete :D

Håller också tummarna för Ida idag vars vatten gick i morse. Så nu äntligen kommer lille bebisen att titta ut snart.
Nu kom damsugaren framstudsandes av sig själv så bäst jag hugger tag i den och gör det jag måste göra:P

Imorgon jobbar jag 11-16 och sen kommer min favvis hem och spenderar helgen med oss på hemmaplan, toppen!

Jag ska även försöka fixa ny design på bloggen, känner att den jag har nu börjar kännas otroligt tråkig och mörk.

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback