Nyputsade fönster, sol och helg

Igår gjorde vi go middag, delade på en flaska Masi Amarone och slängde oss framför tvn och bara njöt. Härliga fredag!

Som den pensionär jag börjar bli så vaknade jag kl 8 i mose och kunde inte somna om. När jag väl lyckats leva om nog mycke så Micke vaknade åkte han över till Nisses kondis och köpte sveriges godaste macka åt oss till frukost. Nybakta bröd traditionen har vi haft ända sen vi bodde på trädgårdsgatan. Då gick alltid någon av oss ner till Nisses eller konsum på lördagarna och köpte nybakt bröd till en mysfrukost.
Sen har vi varit ute på gården och spikat lite, städat, fyllt upp däcket på saaben och sen har jag tom hunnit putsa fönsterna på huset OCH tvättat 2 två maskiner tvätt. Man hinner mycket när man är uppe med tuppen!

Humöret är på topp idag och jag vet inte om det beror på vädret eller om jag bara har en härlig dag idag. Gillar det gör jag iallafall. Men frågan är vad kvällen ska bjuda på. Vi ska/skulle på kalas hos Mickes farmor idag men nu riingde han nyss och sa att han ska mot bjurholm och kolla på race vid 5. Så vi ser väl hur det blir med den saken.
Stora frågan står fortfarande kvar, vad ska JAG göra?

kraam 

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jessie James

Du skulle åkt med på racet juh ^^

dock tog det ju inte direkt lång stund. men då kunde vi snackat lite skit ^^

2010-09-13 @ 13:34:00
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback