Onsdag

Idag jobbar Micke från halv 7 på morgonen till halv 7 imorgon bitti, jippi?! 24 timmars arbetspass. Tror jag måste ta en sväng till fabban senare och sno mig en liten puss :P

Efter jobbet idag så åkte jag på Maxi och handlade lite mat och pantade massa flaskor som bara låg här hemma och skräpade. Sen blev jag eld och lågor när jag hittade ett jätte fint fotoalbum på Maxi. Jag beställde ju hem 100 bilder från fuji för super länge sedan som bara legat i sin förpackning eftersom jag inte haft någonstanns att stoppa dom. Sen hittade jag dubbelhäftande tejp just för foton. Så otroligt fiffigt, jag blev superlycklig och köpte två förpackningar på en gång :P Så nu har jag 1000 bitar av dubbelhäftande tejp! HAHA jaja jag har ju en massa bilder. Hur som helst så köpte jag två fotoalbum, en guldpenna, 2 dubbelhäftande tejp och se hittade jag jätte fin glitterfärg.

Jag snabb kastade in matvarorna i kylen och slängde upp alla bilderna och drog igång med att fylla mina fina album. Åh så roligt det är när allt går lätt och blir kanonfint.





Supertejpen!!!



Skrev ju tidigare att jag plockade in och slängde lite äpplen tidigare. Här är några bilder på det

 





Hade väldigt stora och fina äpplen :)



Ska fortsätta beställa hem lite fler bilder nu. Ha det så bra allihopa!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback