Onsdag

Idag blev en kort dag på jobbet och jag kan inte påstå att jag kände mig iform fasten jag hade sovmorgon till kl 8. Men jag lämnade iallafall jobbet halv 2 åkte hem till min fyrbenta stjärna och sen vidare till Terhi och Nellie. Och ni kan inte gissa vad...jag sitter där i 2 timmar och leker med Nellie ett tag på golvet, 5 minuter efter att jag åkt kryper hon för första gången. AAAAAH, täänk om jag bara hade stannat i 5 minuter till.

Jaja, hur som helst så blir dagens projekt att dra tag i lite av alla kläder vi har här överallt. Har massor av kläder på övervåningen som bara ligger i ikeapåsar och väntar på att antingen få slängas eller hängas in på en fin galge i garderoben. Sen ska jag nog försöka somna tidigt ikväll så jag får några fler timmars sömn så jag får komma med ny och härlig energi till jobbet. Nu är det ju trots allt bara två dagar kvar på den här arbetsveckan, och som pricken över iet så kommer ju min absoluta favorit hem på fredag eftermiddag.
Stackarn har ju gått och blivit jätte förkyld så det kommer bli bra att han får komma hem och bli lite ompysslad av sin fruga :P

Klädhögen kallar :)

Ha det gott

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback