Torsdag

Denna dag har fortsatt i förkylningens tecken. Men jag har kännt mig lite bättre idag faktiskt. Som lite lättare i kroppen än tidigare dagar. Halsen och snoret härjar fortfarande fritt men det känns ändå som att jag har lite mer energi än tidigare och det tror jag faktiskt jag kan tacka glassen för :P

Imorgon är det fredag igen och eftersom jag varit sjuk heela veckan så blir det nog inga större utsvävningar. Sattsar allt jag har för att få bli så pigg som möjligt till jobb på måndag. Vill ju komma tillbaka fit for fight. Fick ett samtal idag som gjorde mig grööön av avund. Mormor ringde mig och kollade om jag hade möjllighet att skjussa dom till flyget på onsdag för dom ska nämligen åka till turkiet... ÅÅÅH jag vill också åka utomlands, ligga i solen och bara samla krafter. När jag blir pensionär ska jag också göra som dom gör, åka minst en gång per år utomlands. Det tycker jag att man är värd när man jobbat och slitit hela sitt liv. Känns toppen att ha något skönt att se fram emot i äldre dagar!

Nu ska jag sova lite! good natt

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Anonym

Haha va har du gjort med dina vanliga skor då? =P Näe de är ju ingen hit, visste inte att det regnade imorse när jag skulle ut med dogsen så jag gick på skogspromenad i crocs, gissa om jag blev blöt :O

Kastreringen har vi som inte märkt av, fortfarande agg mot andra hundar. Så med andra ord på det planet så hjälpte det inte alls.. Men han lär ju iaf vara lugn bland löptikar och de kan ju vara en fördel eftersom mor och far har en tik och en hane och då när dom vart hundvakt och hon varit i löpen så har deras hanhund och Tempo inte kommit så bra överens men nu funkar det nog bättre.

2010-09-24 @ 15:29:28
Med vänliga hälsningar Ida

Glömde skriva på förra kommentaren att det var jag som skickade kommentaren men de kanske du förstår ändå =)

2010-09-24 @ 15:30:09
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback