ute i tid

Igår ville jag kolla lite hur jag stod i förkylningen så jag drog en reva på stan, eller ja utanförstan på lite affärer och handlade både nödvändiga saker och såklart lite trams ;P Förutom snoret och att rösten inte är på plats än så känns det ändå rätt okej. När jag kommit hem från stan, packat upp allt och slö kikat på tv en stund får jag ett sms av Renita: Har du lika tråkigt som jag idag?. Jag svarade JAAAAA på den frågan, både våra respektive jobbar på fabriken och har jobbat som galningar den här helgen och eftersom Renita bor ute i skogen och inte hade någon bil så packade jag in Athos i bilen och drog dit. (Eftersom hon har barn så var jag väldigt tydlig med att jag varit förkyld hela veckan men eftersom Devin ocskså var snorig så var hon inte rädd för mina basiller.)
Vi tog en kylig och skön prommenad, tillochmed en liten stig i skogen vandrade vi. Vi kunde dock konstatera att den där stigen såg ut att vara betydligt mycke jämnare när Erik styrde vagnen. Men med lite vilja och kraft fick även Renita vagnen genom skogen och ut på platt mark :D

Massa bebis bus fick jag också igår eftersom Devin var på lekhumör!!

Jag är även superstolt över mig själv från gårdagens shopping. Min syster fyller år 8 december och jag har REDAN köpt hennes present. Snacka om att vara ute i god tid med bra planering!!

När jag vaknade första gången idag så var det frost ute på gräsmattan, vilket påminnde mig om att jag MÅÅÅÅSTTe ut och plocka in lite äpplen om det nu inte är försent. Ska åka med en påse till Mickes farmor som hemskt gärna ville ha lite äpplen. Sen ska jag försöka skaka ner övriga från tädet och kasta bort dom. I våras fick jag försöka kratta ihop dom mosiga snuskiga som hade legat på marken över vintern och jag kan säga att det var ingen trevlig upplevelse. Fy!

Övrigt idag blir middag hos mamma och pappa med hela stora familjen. Kan inte ens komma ihåg när vi gjorde det sist. Så det ser vi såklart fram emot.

Nog bubblat från min sida. Ha en bra dag!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback