Världens bästa fruga!

Idag har jag varit en riiktigt bra fruga :)
Sov riktigt gott i att, och vaknade bara en gång före alarmet ringde kl 10 i morse. Iväg och jobbade från 11-16 och sen hem för att mötas av min älskade man!
Vi kände oss alldeles för slöa båda två för att ställa oss och laga någon mat så vi valde istället att förstöra kroppen lite med varsin pizza;P
Efter pizzan hände något, jag fick sån power så jag gick ut med Atos på eftermiddags walken. Väl hemma tvättade och hängde jag två maskiner tvätt, damsugade, skurade, bytte rent i sängen. Och sen tog jag tag i det både jag och Micke faasat för... rensa avloppet i badkaret som varit nästan tätt i flera veckor.. Athos har ju duschat väldigt mycke i detta badkar och jag kan säga att det var allt annat än trevligt. Men OJ SÅ FINT DET BLEV!! Nu rinner vattnet heelt problem fritt. Dock måste vi nog köpa en ny packning till röret till avloppet för den hade verkligen gjort sitt och jag upptäckte att den läkte litegrann. Så nu mina vänner behöver ni inte längre fråga "vem som dött i badkaret".
Nu ska jag para ihop lite tvättade strumpor och lägga in det i garderoben.

Med andra ord kommer vi få lägga oss i ett nystädat hus, i en nybäddad säng och med en nyduschad kropp. Jag tycker iallafall att jag sover som BÄST då. Nu känner jag att jag verkligen kan njutan av helgen när jag varit en sån duktig fru i  veckan! Micke är nog ganska lycklig nu när han legat sjuk i soffan och myst och när han väl kliver upp är allt skinande rent och alla hans brandmanna kläder är rena, vikta och luktar gott.

Nästan så att jag tycker att jag är värd en liten puss efter allt mitt slit ;D

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback