Vilket ryck

På senaste tiden har jag klappat mig själv på axeln en hel del. Och jag tänkte fortsätta mig ego march (marsh?!)
Idag har jag nämligen damsugat och allt vanligt som jag gör på torsdagar. Sen helt plötsligt fick jag ett ryck, började städa igenom badrums skåpet, sen ut i hallen och drog en veva i städskåpen.. vidare till det hemska alltiallo skåpet. ( det skåpet där allt skit man har på bänkarna i köket hamnar när man får oväntat besök och måste hast städa) SEN som att resten inte vore nog, tog jag tag i skafferiEN.
Nu vill jag nästan lämna skåp luckorna öppna så alla kan se hur duktig jag varit :P

Har fortfarande lite plock kvar, och jag vet att lämnar jag det framme tills imorgon så kommer jag få ångra mig bittert och med stoor säkerhet slänga in skiten i det farligt hungriga alltialloskåpet. Så det är nog bäst jag gör klart det jag börjat för klockan ringer 05.00 imorgon för en ny arbetsdag.

Dagens monsterplus VÅRAN KAMIN ANLÄNDE OCH STÅR NU FINT PAKETERAD I GARAGET och bara väntar på att någon ska packa upp den, montera ihop den och tända en liten brasa :P

Sov gott allihopa, imogon är det ju mysfredag!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jessie James

Tackar :D

jag är sååå nöjd ^^

2010-09-11 @ 13:18:53
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback