2012

Nytt år med nya möjligheter, visst är det så? Det är när vi byter år som vi har lättast att "starta om" på en ny kula och ändra beteenden hos oss själva vi är mindre nöjda med osv.
Jag hoppas att detta ska bli mitt år, mitt år där jag sätter mig själv i fokus, där jag lyckas!
Jag har nu hunnit bo in mig lite i min nya lilla lya och ska försöka få hyresvärden att ordna omtapetseringen så snart som möjligt. Nuvarande tapeterna är inte fruktansvärda men låt oss lämna det vid att dom behöver en liten ny piff här i livet.
Mina nya grannar ser jag i princip inte röken av vilket är stor skillnad från huset där jag gick ut på baksidan och drack morgonkaffe i solen med Camilla. Däremot så HÖR jag mina grannar väldigt väl, när någon duschar (vilket en granne gör konstant kl 23.00 varje kväll) så låter det ofattbart mycket inne hos mig. Sen har jag en annan granne som älskar musik och gärna delar med sig av den alla tider på dygnet. Vissa kvällar vibrerar sängen av hennes kanonbas.. sa jag att hon bor 2 våningar UNDER mig?!?

I det stora hela så trivs jag bra i lägenheten, den är stor och fin och allteftersom jag köper mer grejer så känns den mer personlig också, mer min!
Nästa steg nu är väl att komma på vad jag vill bli när jag blir stor.. vill jag plugga så ligger det ju helt klart rätt i tiden just nu. Men vad ska jag bli då? I vilken ände ska jag börja? Har funderat på att läsa lite strö kurser nu, t.ex matte B känns som en bra sak att ha betyg i om man vill läsa vidare.

Nä nu har ni fått er en lite update på hur livet leker för Rebecca Palm med ny relationsstatus. Märkligt hur livet kan förändras va? Det sista man tror ska ske kan hända precis när som helst!
Tur att jag har oerhört tålmodiga och varmhjärtade vänner som har varit ett fantastiskt stöd genom alla mina upp och nedgångar denna höst/vinter! När saker förändras märker man vilja ens riktiga vänner är, och jag kan med glädje meddela att alla mina närmsta hjärtevänner kvar. Jag är evigt tacksam för att jag haft turen att hitta så fina vänner!
Har även knytit en del nya vänskapsband och det är ju alltid kul, man kan inte ha nog med vänner men man håller alltid vissa närmast hjärtat!

















Over and out!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Idaaa

ÄNTLIGEN!! Som jag väntat :)

2012-01-11 @ 22:11:06
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback