Ny vecka

Kan säga att träningsvärken jag hade efter att jag tränade med syrran sist var sjuuuk! Jag kunde knappt röra mig och det kändes som att revbenen var av. Nu lite över 1 vecka senare har jag fortfarande kvar blåmärken på insida lår! MEN uppenbarligen har jag en massa muskler som inte används sådär super flitigt så nu vet jag iallafall det :P

Helgen har gått förbi med stormsteg och jag har enbart varit trött, jobbade i lördags och sen har jag nästan bara sovit! Rätt skönt att inte göra något!

Nu däremot sitter jag och väntar på att mamma ska komma hit. Egentligen skulle vi möta upp syrran på stan och gå ut alla 3 och äta något gott och dricka massa kaffe, men Isa fick feber och är liggandes så jag och mamma bestämde oss för att äta något här hos mig istället. Ska även hjälpas åt att sy upp mina nya gardiner. Min egen symaskin har gått i strejk så då är det tur att man har mamma nära som kan komma med sin. Tack maama!

Imorgon är jag ledig och ska upp till stan och få lilla Maja kastrerad. Känns riktigt skönt att få det gjort nu när hon börjat kissa på mina prylar under tiden hon löper.
Bäst att passa på att vila en stund nu innan mamman anländer!

Bye bye

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback