"Välkommen till ditt nya liv som träningsnarkoman"

Man kanske skulle ha sugit tag i det här med träning igen.. Om inte annat så borde jag ju bli pigg av det. Har varit så otrooligt trött nu sista tiden och det funkar ju fasen inte. Jag jobbar och sover, jobbar och sover, va fasen är det för livskvalité? Nä nu ska jag suga tag i mina träningskompisar och se till att vi tvingar varandra till gymmet. Syrran är ju galen i träning och lika så min kusin, så nu är det dags för Rebecca att röra sin lilla rumpa upp från soffan och till gymmet! Ska rota fram sakerna och ta mig dit iaf en gång denna helg tror jag, man måste ju börja nånstans! Dessutom sa min sjukgymnast att det är det enda som kan rädda min rygg och nacke. "Välkommen till ditt nya liv som träningsnarkoman" var hans exakta ord.
Så här med välkomnar jag mig själv här i offentligheten så nu måste jag ju verkligen ta tag i det :P




Puss å hej!

Kommentarer
Med vänliga hälsningar ida

You can doo it ;D

2012-01-13 @ 13:15:26
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback